Årets första grillning!!!

Blev grillat till mat idag...Ungarna ville ha korv m bröd och Honey och jag hade marinerade kotletter.Till det hade vi potatissallad,grönssallad och dippmix med smak av tortilla...Himlans gott blev det.

Har storstädat här idag och sorterat ut sånt som bara finns men inte används..Duktiga oss.
Även om det tog nästan en hel dag för kidsen att få ordning på sina rum så blev det klart.
Men ska man "bara" göra det och det och det så tar det tid.Men som sagt nu är det klart och jag sitter här och njuter av en kopp kaffe.

Blir nog snart sängen känner jag nu när jag kopplar av så kommer tröttheten smygandes.

Ha det super där ute!!!!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0