Sommarvärme!!

Sååå underbart väder som ligger över Skåne.Imorse vid åtta tiden när jag skulle gå till jobbet var himlen redan klar blå och tempraturen låg på 14 grader.Kan inte bli mycket bättre ju.Eller hur?!

Har varit en ganska lugn dag på jobb med lagom mycket att göra. *skönt*

Jobb imorron med sen på em ska jag och kidsen bege oss till tivoliparken för att möta upp en polare och hennes barn så dom kan leka av sig lite.Får väl ta med lite bröd till ankorna annars kommer Tobias tycka sååå synd om ankorna för dom är ju faktist hungrig som han brukar säga.;)
Men nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorron.Ska möta upp L vid resecentrum strax efter åtta!!



Bjuder på en bild på den underbart blå himlen från i morse..


XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0