Ny jobbevecka

Haft en del att göra på jobbet idag.Rensat ut en massa.Har typ tatt hela dagen att göra det.Men bara skönt för då går tiden fortare juhe =)

På onsdag har vid tid bokad hos logopeden med Emma så ska höra om jag kan ändra mina arbetstider lite.

Har märkt att jag har fått en hel del nya läsare...Vilka är ni???

Har inte skärskillt mycket planerat denna veckan annars.Försöker ta varje dag som den är.Inte alltid lätt alla dagar när man har ständig värk.Men ska inte klaga för mycket.Finns dom som har det mycket värre.

Ikväll är det Familjen Annorlunda som gäller...ett måste att se juhe =)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är en av läsarna ^^

2011-01-24 @ 17:12:27
URL: http://tinajau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0