Söndagkväll

Sitter och njuter med en kopp te och ska snart bege mej till drömmarnas land hade jag tänk.Måste ju orka upp och jobba imorron.

Dagen har vatt lugn och skön.Små städat lite och haft lite kvällsfika med älskade familjen.Tobias hittade en go tårta på Domus han tyckte vi skulle fika på.Han gjorde ett gott val iaf =P.

Tänkte spana efter en ny gardin till köket på jobb imorron.Får se om man kan hitta någon som passar.=o)

Är lite sugen på att kolla film med men vet att då blir det så sent jag kommer i säng och kommer va himlans seg när klockan skriker att det är dax att stiga upp i morron hahha.Men faktist så brukar det sällan vara några problem för mig att komma upp.Efter ett par koppar kaffe är man på G för att möta en ny dag.Får se hur jag gör.Annars har jag ju min bok som jag snart läst ut.Väldigt bra tycker jag.

Gömda av Liza Marlund. En sann historia om hur hon ständigt blir utsatt för våld och hot av sin fd fästman av utländsk bakgrund.En skrämmande historia.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0