En helt underbar dag!!!

Har haft en jätte bra dag.Började med att jag och Michelle mötte upp syster med barn på stationen strax efter 11 idag.Snackade lite skit och gick bla in på HM för köpa en solmössa till Amanda.Har ju varit väääldigt varmt idag om någon misat det ;)
Under tiden vi väntade på att Lena skulle anlända till stan så käkade Michelle och Alexander mjukglass.
Efter att Lena anlänt till stan så begav vi oss till Ocean City för att avnjuta kinamat =P Alltid lika gott juhe.
Sen gick vi in på domus och handla lite fika som mina barn besämt att vi skulle ha.Så på gården här hemma blev det lite picknick och ännu mera snack om allt och inget.Amanda tog sig en liten tupplur och sen när hon hade vaknat så begav vi oss hela högen ner i stan för att kolla marknaden.Tobias och Alexander fick åka varsin karuell vilket uppskattades.

Sen begav vi oss till Donken för att avnjuta lite glass=)...Därefter in en runda på domus för handla lite midda och så...

Sen var det dax för syster och Amanda att bege sej till stationen för att åka hem.Alexander ville inte följa med hem utan stanna hos moster några dagar...Såklart han ska få göra det =)

Så vi sa hejdå till Syster,Amdanda och Lena som slog följe med dom till stationen.

Vi begav oss som sagt hem för att käka lite korv och makaroner.Sen ville ungarna ut igen och leka lite till...Blev massa bus och lek kan jag lova.

Kan ju säga att det var inga rena barn som jag tog med mig upp sen.Så lite bad sen var dom så rena och fina=)

Blev lite mys med chips och iste.Uppskattades minsann av busungarna.Nu har dom slocknat för ett bra tag sen och sussar så gott,vilket jag med strax ska göra.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0