Tutti Frutti

Sitter med en tablettask tutti frutti...blev så sugen på sånna idag juhe =).

Annars har jag väl inte gjort så mkt idag.Var nere i stan en runda och kollade på studenterna som hade karneval idag.Tycker det är ganska skoj och kolla på dom,hur crazy och snyggt dom klätt ut sig =)

Sen på fredag går dom ut.Brukar gå ner i stan med ungarna och kolla på det.Brukar ju vara massa fina jänkebilar med ;) *me love*


Vad har jag mer hittat på med idag...Var nere på gården med ungarna en stund,men Bias blev jätte sur på en annan liten pojke som vägrade lämna Tobias spade ifrån sig.Jag sa ändå till honom snällt att det var Tobias spade och att han hade den först.Tobias blev ledsen för han inte fick sin spade och den andra pojken blev sen ledsen för att Michelle tog spaden ifrån honom när vi skulle gå in.
Dessa barn hahha.


Imorgon börjar dagen med läkarbesök för min del.Se om man kan få något vettigt ur min korkade läkare.Men jag har ju Honey med mig,så min känsla säger att det kommer gå ganska bra.
Orkar inte ha ont längre.Det tar väldigt mycket på mig.Och även resten av familjen blir lidande ju.

Efter mitt läkarbesök så ska vi på fyra årskontroll med Tobias.Vilket säkert kommer gå bra.Sen traskar jag till jobb medans Honey och Lilleman beger sig hem.

Halv två är det dax för Honey att gå till tandis,,,,tur det inte är min tur för då hade jag haft massa ont i magen just nu och varit så nervös.Hatar verkligen att gå till tandläkaren.Har ju emorm tandvårdsrädsla =/

Näää nu ska jag slänga mej på soffan en stund tänkte jag!!!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0