Jorden gick inte under......

Dagen har bjudet på massa värme och solsken,vilket såklart uppskattas.
Som vanligt på lördagar träffade jag Lena en runda,idag passade vi även på att ta en fika medans vi väntade på att hennes bil skulle komma.Jossan och Tobias var också med.Tobias har blivet jätte förtjust i Lena.
Han fick mig att fälla tårar med sina tankar.Efter att vi vinkat av Lena när hon åkte iväg säger Tobias helt plösligt att han är ledsen,jag frågar varför...Då berättar han att han tycker synd om Lena för att hennes ben inte vill gå och att hon måste sitta i rullstol.Så visst förstår barn mycket mer än vad man tror.
Ganska otroligt samtidigt att ett barn på fyra år,redan kan visa så stor sympati.Eller hur?!


När vi sen kom hem efter fikan,så begav vi oss ner till stan för handla midda.Kidsen enades om att det skulle vara taco...inte mig emot =).Och självklart lite lördagsgodis blev det med.


Och nu sitter jag här och ska strax se om Tobias vill nanna.Visserligen sitter han så fint och leker med sina bilar <3

Men ni alla får ha en fortsatt underbar lördag kväll



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0