Negativa männsikor

Finns det något jobbigare än negativa männsikor? Människor som oavsett situation bara ser det negativa och knappt något posetivt alls?
Jag har väldigt svårt för den typen av människor.Likaså om man har en diksution om ett ämne och sen ska en annan person helt plöstligt vända på samtalet så att den handlar om denna människa.Och det upperpas gång på gång...Blev lite rörigt men jag tror ni fattar vad jag menar??!!

Jag får ofta höra att jag är en väldigt glad och posetiv människa...Kanske därför jag har så svårt för just negativa människor??
Visst att alla kan ha dåliga dagar då allt bara känns så fucked up,,,,det har jag med ibland.Men ofta försöker jag inte låta det påverka min omgivning allt för mycket.Ofta är det Honey som blir mitt bollplank...Har även funnit en underbar vän i L på jobb.
Kan verkligen prata om precis allt och jag vet att det stannar hos henne.Är så glad att vi har funnit varandra på det sätt vi har gjort.Betyder mycket att ha sånna vänner.



Idag har varit en ganska jobbig dag med ganska mycket smärta i ryggen.Scoliosen blir bara värre känns det som.På HÖ sida så möts nästan höften med slutet av mina revben...Får knappt in två fingrar där...Så nu kan ju tänka vilka smärtor jag har vissa dagar.
Och sen tack vare mitt förflutna finns där inte mycket hjälp jag kan få...Så man står på ett ställe och stampar och kommer inte vidare =(

Näää nu ska jag dricka upp mitt te och strax natta mej...Jobbedag imorron och ska möta L vid rese strax efter åtta..



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0