Söndag..

Söndag kväll och sista dagen på denna veckan.En ny vecka står beredd på att fyllas med olika händelser.
Sticker ev till Sösdala till helgen som kommer och hälsar på syster med familj.Helt beroende på hur min rygg är.Inget vidare skoj om man har massa ont precis.
Annars är det jobb i veckan som gäller.
Vad ska ni andra förgylla er vecka med??

Dagen idag har varit ganska kall och regnig...Kom en skur med hagel precis när vi tänkte gå till Björket.Så vi vände hem igen.


Nää nu ska jag hoppa i ett bad och sen kolla filmen PS I Love You på 4an.



XOXO

Kommentarer
Postat av: B Å

¯`•´¯)...............。☆。*。☆。

`•.,(¯`•´¯)..........★。\|/。★

(¯`•´¯).•´(¯`•´¯)...♥ Lev i framtiden ♥

.....` •.•´(¯`•´¯).....★。/|\。★

...`•.,(¯`•´¯)........。☆。*。☆

2011-05-15 @ 20:51:43
Postat av: camilla

hej här blir det lungt i veckan..hoppas att du inte här så ont i ryggen så du kan åka till syrran din...ha det bra vännen..kramen<3<3

2011-05-15 @ 21:30:16
Postat av: camilla

hej här blir det lungt i veckan..hoppas att du inte här så ont i ryggen så du kan åka till syrran din...ha det bra vännen..kramen<3<3

2011-05-15 @ 21:31:32
Postat av: camilla

hej hej vännen min.. här blir det en lugn vecka får man hoppas:)hoppas att din rygg blir bättre så du kan träffa syrran din.. kramen<<<<3<3

2011-05-15 @ 21:33:23
Postat av: Anonym

hej hej vännen min.. här blir det en lugn vecka får man hoppas:)hoppas att din rygg blir bättre så du kan träffa syrran din.. kramen<<<<3<3

2011-05-15 @ 21:34:14
Postat av: camilla

hej hej min vän.. veckan blir lugn för våran del kan vara skönt det med ibland:) hoppas att du inte hör så ont i ryggen så att du kan hälsa på syrran din..kram..<<<<<<<3<3

2011-05-15 @ 21:40:51
Postat av: Mamma till fem

Tack Camilla det hoppas jag med...=)

Och tack Bå för din kommentar =)

2011-05-16 @ 13:59:27
URL: http://aquamarine78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0